Rikkes klasseværelse

Rikkes klasseværelse
Her på min Blog, kan du se og følge det, som jeg laver sammen med min 1-2. klasse.

mandag den 24. februar 2014

Klasseledelse/trivsel


Hver uge giver mælkeduksen "ugens smiley" til en klassekammerat.
Jeg noterer hvem der har fået og hvem der mangler at få en. Smiley'en skal argumenteres, dvs. Inden de afslører hvem der skal have den siddende på sit bord, skal de fortælle hvorfor vedkomne skal have den... Måske en der har hjulpet en i et frikvarter, eller en der er god til st samarbejde.. De finder selv på.
Jeg har fundet en masse forskellige smileys på Google, som jeg har skrevet en titel til; Du er en god klassekammerat , du er god til st lytte, du hjælper andre, du tryller smil frem, du ved at stop betyder stop, du er en god sidemakker, du får mig til at grine og mange flere:-)

1 kommentar: